Höstcupcakes

                         
  


Jag fortsätter lägga in lite gammalt pyssel, tills jag hinner pyssla något nytt. Några höstcupcakes, en beställning av en kollega som ville överraska sin man med födelsedagsfest. Då var det såklart svårt att smyga med att baka själv så det var perfekt att leja en kollega! Fick besök av min fina gris-vän den kvällen jag skulle baka så hon hjälpte till att leka fram de härliga löven!

Cupcakes med hallon och vit choklad.
Frosting av vit choklad och philadelphia.
Dekorationer i sugarpaste.



Kommentarer
Karolina

Sv. ja verkligen! tack :D

2012-02-07 @ 15:54:57
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PysselFisen

En liten blogg om en liten pysseltjej!

RSS 2.0