Välkommen till min nya blogg!


Det var många år sedan jag bloggade sist, men jag har blivit lite inspirerad av alla härliga pysselbloggar jag hittat på senaste tiden. Det här kommer att fungera som just en sådan. Här kommer det att handla om pyssel av olika slag, främst tårtor och virkat.

Min förhoppning är att jag kanske kan inspirera andra precis som jag så många gånger blivit inspirerad!

Bloggen är under uppbyggnad och kommer nog förändras en del framöver, håll tillgodo!
Försöker lägga upp lite bilder redan nu i mitt lilla galleri.

Låt dig inspireras och njut av helgen!!

Kram Lisa



Kommentarer
Anonym

Tack! Kul att vara välkommen! Jag kommer att titta in! Kramoster

2012-02-11 @ 14:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PysselFisen

En liten blogg om en liten pysseltjej!

RSS 2.0