Välkommen till världen lilla prinsessa!

















En liten prinsessa är född! Då passar jag och Joakim på att fira med en egen pytteliten prinsesstårta (egen tolkning). Egentligen är vi inte så insatta i kungahuset direkt... men det var en anledning att få baka lite ;) (kanske en av de mer långsökta anledningarna jag haft, men Joakim klagar inte!)

Annis tårtbotten. Testade att ha kakao i. Gott!
Fyllning: hallon och grädde (man tager vad man haver när kungligheter plötsligt ploppar ut!!)
Spacklad med smörkräm med lite kakao i och dekorationer i sugarpaste och flowerpaste.

Vilken tur för Joakim som jobbar hemifrån idag! :)

<3



Kommentarer
Natalie

Du är ju helt fantastisk!

2012-02-23 @ 16:35:38
URL: http://natta-myown.blogspot.com
YEEY SCORE!

HEJ PÅ DIG! Jag har dragit i gång en tävling på min blogg! Och det är en tävling om att bli avritad! Super kul eller hur!? I vilket fall kolla in på min blogg och läs om vad du ska göra för att få vara med”!

2012-02-23 @ 17:55:09
URL: http://salukis.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PysselFisen

En liten blogg om en liten pysseltjej!

RSS 2.0