Vad blev det?

Det första projektet jag startade med (faktiskt redan första helgen tillbaka i Norrköping efter julledigheten i Värmland) var faktiskt något min kära J bad mig sy. Han hade fastnat för idén när vi besökt lilla familjen Florell. Vi tog då en mysig promenad till den härliga tygaffären Tusensköna här i Norrköping och valde tyg ihop. Det här fastnade vi för och farmors gamla maskin åkte fram illa kvickt! Nu var systugan igång på riktigt! :D 
 
Men... vad blev det?
 
 
Jo.. ett babynest!!! :D
 
 
 
Här hoppas vi att den lille ska trivas bra sen bland alla monster! :)
 
Mönster och beskrivning hittade jag på http://junimamma.blogspot.se/
Jättekul att sy!!
 
KRAM!


Kommentarer
Jenny Thörne

Uj uj uj så fin den blev... Liten kommer trivas, det är jag säker på!!

2013-02-03 @ 13:57:07
URL: http://jennyspysselhorna.blogspot.com
Anni

Så gullig! Hannes, John eller Elias kommer att stortrivas.

Svar: Tack!! :)
PysselFisen

2013-02-06 @ 19:54:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PysselFisen

En liten blogg om en liten pysseltjej!

RSS 2.0