Du är väl inte rädd för monster?!

Nej här hemma är vi inte det minsta rädda för monster!! :)
 
Tänkte uppdatera den här dammiga bloggen lite. ;) Börjar med att visa hur vi inrett Johns rum här under hösten. Monsterdesign av mig och Joakim. Monstren är målade direkt på väggen. Byrån är en enkel, obehandlad byrå från IKEA som vi målat. Lampor och tavellister från IKEA. Nallepallen gjorde min morfar till mig när jag var liten. :) Allt virkat är hemgjort och tavlan över sängen är utsikten från dasset i sommarstugan ;)
 

Håll till godo - jag ska försöka uppdatera med lite mer av det jag pysslat under hösten. :D
 
Kram!
 
 
 


Kommentarer
Natalie

Men alltså! Du/ni är ju helt fantastiska! Har ni målat på frihand? Så imponerad! Kram

Svar: Tack vännen! Ja, vi designade och målade på golvpapp, klippte ut och ritade av på väggen. Jätteroligt projekt!! Kram!
PysselFisen

2013-11-06 @ 23:16:32
URL: http://natta-myown.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PysselFisen

En liten blogg om en liten pysseltjej!

RSS 2.0